dissabte, 13 de desembre del 2008

Capítol 16. Un altre cop a Auckland

Sembla que això va arribant a la fi. Ja hem deixat Dunedin i els amics allà i ara toca tornar a Auckland una gran ciutat que no m'agrada gens.
Però bé aquesta vegada s'intentarà millorar el regust amarg de la primera visita a aquesta ciutat!

Els primers dies toca dormir a un pis d'estudiant, evidentment mitjançant couchsuring, i allí me toca dormir en un àtic. Amb un projector i tot a la casa!!
Una mica de festa per aquí, una mica per allà. I després a comprar regals! que a la família i als amics no se'ls pot oblidar!

Més tard me'n vaig al bar Fordoe's. Com recordareu (sinó mirar capítol 1) a la vinguda cap a Nova Zelanda vaig conèixer en Thomas, un irlandès que té un bar, i com ja vaig dir la primera vegada és el Miquel de la Cova però a l'estil de nova zelanda, o potser irlandés.


Després toca canviar-se de casa, perquè es veu que els de l'àtic el cap de setmana marxen lluny i no tornen fins diumenge a la nit i jo el dumenge al matí he de ser a l'aeroport.

I bé la casa que he d'anar...sorpresa! un espanyol i...de Madriz! amb zeta al final!
Un tio més o menys ben parit, però ves, podriem dir que entra dins la regla del que pots esperar d'un madrileny. Amb ell toca anar a fer surf per primera vegada. l'experiència....bé suposo que necessito una mica més de quadradets a la panxa per poder fer aquest esport. Això de nadar mai ha set el meu fort! però bé Aconsegueixo ficar-me amb un genoll i un peu!!

I això va arribant a la fi...tres mesos. Moltes experiències, una pàgina web, molts nous amics, ganes de tornar a trobar la gent de sempre i anar de festa major, però també moltes ganes de tornar a viatjar!

Per ara, el pròxim destí... Singapure. D'aquí una hora exacta surt l'avió!

Salut i fins la pròxima!

(més tard ficaré fotos és que aquí la connexió a internet...és mooolt lenta)